Kunderne skal vide besked

Posted By on 24 jan, 2015 |


Virksomhederne forsøger hele tiden, at finde smarte måder man kan komme i kontakt med sine kunder på. I dag er det bevist, at man læser sin sms’er indenfor fire minutter man modtager dem, det er dog ikke til hele befolkningen, men blot for at få et indblik i, hvor hyppigt at sådan nogle smsbeskeder bliver tjekket op på. Det ligger selvfølgelig en intuitiv dagsorden for virksomhederne, som tydeligvis skal til at kontakte forbrugerne henover sms i stedet for. Det er ikke fordi de så skal skrive private beskeder til dem, eller ringe til dem på upassende tider. Det er blot for, at kunderne kan få de største newsfeed, eller få nogle tilbud med på vejen, levering af produkter og generelt det man kalder en SMS Gateway. Her har virksomhederne et værktøj, som de kan bruge i forbindelse med sms, og en SMS Gateway er nemt at få fingrene i i dag. Man kan bare gå ind på nettet, og ikke længe efter kan man køre sin første kampagne.

Pas på med at komme for tæt på

Virksomhederne skal dog også huske, at det godt kan virke som en belastning, at man hele tiden bliver newsbombet. Ikke fordi at man gør det nok i forvejen, så skal den virksomhed man handler ofte hos, også lige vælge at sende en sms’er. Dog er det en tjeneste man kan være en del af, hvis man har lyst, og vælge fra hvis man ikke har lyst. Det er ofte en mulighed for kunderne, at give dem de nyheder de har brug for med det samme. En SMS Gateway kan bruges til mange ting, og man kender mange af de SMS Tjenester som man kan finde på de almindelige tv programmer. SMS Tjenester tjener også et formål i denne forbindelse. Har man brug for 2 Vejs sms, kan man gå ind på nettet og købe det. Et system til SMS, der er nemt at bruge, og kommer med en meget intuitiv måde at følge tingene på, og gøre det bedre for en selv.